Ułatwienia dostępu

 

Klauzula informacyjna

W związku z art. 13 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO):

ADMINISTRATOR DANYCH Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Brójce z siedzibą: 95-006 Brójce,  Brójce 39 tel. 42 2950111, e-mail: urzadgminy@brojce.pl
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych: dr. Magdalenę Kuszmider  z którą można się skontaktować poprzez: adres e-mail: kontakt@iszd.pl tel.: 607770718  lub pisemnie na adres administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi korespondencji email w szczególności związanej z:

1.        wykonywaniem ustawowo nałożonych zadań na administratora

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. g RODO

2.        przyjmowaniem pism, zgłoszeń, wniosków, ofert w formie elektronicznej

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, 9 ust. 2 lit. a RODO

3.   procesem zawarcia lub wykonywania umowy

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO

W pozostałych przypadkach klauzule informacyjne przekazywane są w związku z określonym procesem przetwarzania danych.

 ODBIORCY DANYCH Odbiorcami Państwa danych osobowych są:

  • podmioty, z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia, w szczególności podmioty świadczące usługi konsultingowe, hostingowe, prawne.
  • organy publiczne z wyjątkiem organów publicznych, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługują Państwu następujące uprawnienia:

dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO);

  • sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO);
  • usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO);
  • ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO);
  • przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO);
  • prawo, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda.

Realizacja poszczególnych praw uzależniona jest od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych osobowych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w granicach wskazanych przepisami prawa, w większości przypadków nie jest możliwa realizacja prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (zgodnie z art. 77 RODO).
PRZEKAZANIE DANYCH Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE W trakcie przetwarzania Państwa danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
OKRES ARCHIWIZACJI Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia celu w związku, z którym zostały pozyskane a po tym czasie będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa w zgodzie ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W przypadku wymienionego celu przetwarzania okres przechowywania wynosi w zależności od przesyłanych dokumentów i procesu przetwarzania zgodnie z instrukcją kancelaryjną, natomiast w przypadku poczty email okres przechowywania wynosi B-5

 

Przeszukuj stronę